Tuesday, December 28, 2010

KPT 5033

Selamat belajar di JAIM..

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi kerana dengan izin-Nya saya berjaya menyiapkan kerja kursus ini. Saya juga ingin memanjatkan kesyukuran kerana dikurniakan kesihatan yang baik, dan akal yang waras agar saya mampu menggalas tanggungjawab ini sehingga ke akhirnya.



Setinggi-tinggi penghargaan kepada pihak OUM (Open University Malaysia), kerana memberi peluang berada bersama-sama rakan lain menuntut ilmu. Buat pensyarah pembimbing saya Dr. Ramlah Binti Mailok setinggi-tinggi ucapan terima kasih diucapkan kepada beliau yang telah banyak memberi bimbingan dan sokongan padu dalam proses penghasilan kerja kursus ini.

Akhir sekali sekalung penghargaan buat Ibu bapa saya yang sentiasa mendoakan kejayaan saya, rakan-rakan yang sudi memberi buah fikiran dan kritikan yang membina, terima kasih yang tidak terhingga.

Wassalam..

No comments:

Post a Comment